Wracam po przerwie świątecznej z nowym wpisem na blogu. Kolejne książki przeczytane, ale pomyślałam, że zanim podzielę się z wami nową recenzją, spróbuję podsumować pod kontem czytelniczym miniony rok. Kilka godzin temu przejrzałam listę książek, przeczytanych przeze mnie w 2017 roku i złapałam się za głowę. Bo jest tego aż 96 pozycji. Niemożliwe.... a jednak.
Czytam w każdej wolnej chwili. Dosłownie, zamieniłam telewizor na książkę. Nawet, gdy mogę pozwolić sobie dosłownie tylko na 2, 3 strony. Wcześniej kupowałam książki tylko w lokalnym Empiku, z czasem zahaczałam o dyskonty, dopóki nie odkryłam internetowego sklepu Znak. Z prostego powodu, nie muszę już przepłacać. Do tego doszła jeszcze Miejska Biblioteka, którą odwiedzam regularnie raz w miesiącu, biorąc zawsze max liczbę, możliwą do wypożyczenia.
Wcześniej marzyłam o dużym zbiorze własnych książek, ale że nie mam zwyczaju wracać do już raz przeczytanej pozycji, świadomość, że mają leżeć, żółknąć i się kurzyć, zmotywowała mnie do regularnego pozbywania się tego, co sama nabyłam. I tak, od czasu do czasu sprzedaję przeczytane, a zysk inwestuję w nowe. Zdarza mi się tez oddawać do lokalnej biblioteki.
Wracając do podsumowania czytelniczego, pokusiłam się o stworzenie dosyć subiektywnego rankingu 10 najlepszych książek, przeczytanych przeze mnie w 2017 roku. Spośród tylu tytułów, było to dosyć trudne zadanie, ale mam przekonanie, że wybrałam dobrze. Dodam, że większość recenzji jest na blogu, dlatego podam tylko tytuły.
- Dziewczyna w walizce -Raphel Montes
- Bóg w wielkim mieście - Katarzyna Olubińska
- Chirurg; Telefon o północy - Tess Gerritsen
- Prokurator - Paulina Świst
- Trylogia Millenium - Stieg Larsson
- Schemat - Arno Strobel
- Stalker - Lars Kepler
- Kiedy odszedłeś - Jojo Moyes
- Za zamkniętymi drzwiami - B. A. Paris
- Groza - Michael Robothen
10 KSIĄŻEK, KTÓRE NIE POLECAM:
- Kontynuacja trylogii Millenium - David Lagercrantz
- Wszystkie kolory nieba;Większy kawałek nieba - Krystyny Mirek
- Grzechu warta - Agata Przybyłek
- Powtórnie narodzony -Margaret Mazzantini
- Dziewczyny, które zabiły Chloe - Alex Marwood
- 13 powodów- Joy Asher
- Czarne światło - Marta Guzowska
- Gniazdo - Cynthia D'Apiz Sweeney
- Klub mało używanych dziewic - Monika Szwaja
To by było na tyle, życzę sobie na ten rok, by moja pasja czytania nie osłabła, by moja zdolność recenzowania stałe się polepszała, no i oczywiście wielu dobrych tytułów. A wam wszystkiego dobrego w Nowym Roku.
Do następnego wpisu
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz