wtorek, 17 kwietnia 2018

It ends with us - Colleen Hoover

    Minęło dobre kilka miesięcy, od kiedy przeczytałam pewną powieść Colleen Hoover. Mimo, że autorka ta kojarzona jest z literaturą new adult, postanowiłam jeszcze kiedyś sięgnąć po to, co pisze. Trochę to trwało, bo mimo pozytywnych doświadczeń z "Ugly love", hasło: new adult skutecznie odciągało mnie od półek sklepowych. Ale im więcej czytałam recenzji na temat poszczególnych tytułów książek Colleen, okazywało się, że tematyka przez nią poruszana to coś więcej, niż miłość i sex. Postanowiłam zaryzykować i wybrałam "It ends with us" z piękną, różową okładką.



    Nowy tytuł autorstwa Colleen to historia młodej kobiety, Lily Bloom, która zaryzykowała wszystko, co miała, by spełnić swoje marzenia. Otwiera awangardową kwiaciarnię, gdzie oddaje się pasji. Za jej odważną decyzją stoi pewien przystojny i wykształcony neurochirurg, Ryle Kincaid. Łącząca ich chemia, silne pożądanie zmieniają życie tych dwojga. Niestety ich związek nie jest łatwy. Wszystko za sprawą agresji, z którą nie radzi sobie Ryle. Mimo, że bardzo mocno kocha, jeszcze mocniej rani. Czy Lily powieli schemat życia swoich rodziców, będąc w związku z Ryle? Czy uda jej się uwolnić spod agresji męża? Na choryzoncie pojawia się dawna miłość Lily.

    Świeżo po lekturze mogę napisać, że jest doskonała. Wzruszająca, dla wielu osobista. Chociaż powstała z myślą o kobietach, sporo panów skłoniłaby do refleksji. Jest to historia o miłości, która daje szczęście i ból jednocześnie. Autorka porusza bardzo ważny temat, o którym należy mówić głośno. Jest to pewien rodzaj poradnika dla szczególnej grupy osób, potrzebujących wsparcia. Poprzez głównych bohaterów, autorka pokazuje, że nawet bardzo trudna miłość ma szansę przetrwać, gdy odpowiednio ustali się priorytety i systematycznie będzie się do nich dążyć.

    Hoover tym romansem bardzo rozbudziła moją ciekawość do pozostałych tytułów. Nawet jeśli jesteście sceptycznie nastawieni do tego gatunku literackiego, proponuję sięgnąć właśnie po "It ends with us". Ta książka pokaże, że romanse to nie tylko sex i miłość. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Dom sióstr"- Charlotte Link

       Duży, stary dom, stojący gdzieś na uboczu, z dala od wścibskich oczu, otoczony bezkresem pól i lasów, kusi, przyciąga i magnetyzuje...